Trwa ładowanie...
Przeczytaj comiesięczny raport abcZdrowie
Temat miesiąca: WĄTROBA Czytaj więcej >

Pozbądź się bólu głowy w 10 sekund. Znamy prosty trik

Napięciowe bóle głowy uprzykrzają życie. Przekonała się o tym dziennikarka Christine Marrheis. Sama nie wierzyła, ale jej ból głowy kiedykolwiek zniknie. Pomógł prosty trik, który zdradził kobiecie fizjoterapeuta.

Zobacz film: "O czym może świadczyć częsty ból głowy?"

1. Prosta i skuteczna metoda

David Reavy to sławny fizjoterapeuta współpracujący z czołowymi graczami NBA i NFL. Christine Marrheis słyszała o nim wiele dobrego więc postanowiła umówić się na wizytę. Nie było łatwo, ale było warto. Dziennikarka podzieliła się swoim doświadczeniem po spotkaniu z fizjoterapeutą.

Mężczyzna, chociaż nie znał jeszcze powodu wizyty dziennikarki, od razu zapytał kobietę, czy boli ją głowa. Okazało się, że jej ciało było całkowicie spięte. Fizjoterapeuta zuważył to po ramionach, szyi i szczęce. Wytłumaczył jej, że sztywniejące ciało może prowadzić do ogromnego bólu.

Jednak to, co zaskoczyło dziennikarkę najbardziej - wydarzyło się chwilę później. Specjalista sprawił, że ból głowy minął w 10 sekund. Wykonał proste, ale skuteczne ćwiczenie na mięśniach żwaczowych.

Jedzenie, które ukoi ból głowy
Jedzenie, które ukoi ból głowy [7 zdjęć]

Odwodnienie to jedna z głównych przyczyn bólów głowy. Zamiast od razu sięgać po tabletkę, uzupełnij niedobór...

zobacz galerię

2. Mięśnie żwaczowe – dlaczego powodują ból głowy?

Mięsień żwaczowy to gruby mięsień, który łączy szczękę z kością policzkową. Jest parzysty i znajduje się po obu stronach głowy. Występuje u ssaków. Dzięki niemu możemy przeżuwać pożywienie. Jeśli wskutek stresu i napięcia zaciskasz swoją szczękę to ryzykujesz, że mięsień się zablokuje.

7 objawów, że to nie zwykły ból głowy, tylko migrena
7 objawów, że to nie zwykły ból głowy, tylko migrena [8 zdjęć]

Czy to zwykły ból głowy, czy migrena? W przeciwieństwie do zwykłego bólu głowy, bóle migrenowe poprzedzone...

zobacz galerię

3. Jak wykonać trik?

Kciuk umieść pod spodem szczęki. Cztery pozostałe palce połóż na policzkach. Delikatnie rozmasuj przestrzeń na wysokości nosa przy uchu. Wyraźnie poczujesz mięsień. Przytrzymaj go. Nie odrywają ręki otwórz usta najszerzej jak potrafisz. Następnie zamknij usta.

Jeśli dalej czujesz blokadę powtarzaj aż do skutku. Na początku potwarzaj kilka razy dziennie. **Ćwiczenie powinny wykonywać osoby, które żyją w stresie, czują spięte mięśnie w obrębie głowy lub szyi lub cierpą na napięciowe bóle głowy.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl.

Zobacz też: Serce bije jak szalone, w uszach szumi, brakuje oddechu. Cierpi 2,5 mln Polaków.

Nie czekaj na wizytę u lekarza. Skorzystaj z konsultacji u specjalistów z całej Polski już dziś na abcZdrowie Znajdź lekarza.

Polecane dla Ciebie
Komentarze
Wysyłając opinię akceptujesz regulamin zamieszczania opinii w serwisie. Grupa Wirtualna Polska Media SA z siedzibą w Warszawie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
    Pomocni lekarze
    Szukaj innego lekarza